Oundvikligt gnälligt inlägg.

Känner mig apatisk och orkeslös.
Finns mycket jag borde, alldeles för mycket..
Hela veckan har varit ett enda virrvarr av måsten, stress.
Det här har varit ett riktigt piss-lov och om ni skulle ställa frågan om jag blivit utvilad;
så är svaret utan tvekan nej! Jag vill ha längre lov, mycket längre!

I vanliga fall brukar jag inte ha något emot
att komma tillbaka till skola vid det här laget men inte nu.
Sen att lovet ska avslutas med att jag på Lördag ska skriva Högskoleprovet,
(vilket jag inte kunde förstå mindre av) gör inte saken bättre!

Äsch. Nu går jag och lägger mig framför tv;n med mottot;
"Det man inte gjort idag, kan man alltid göra imorgon". Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: anni

jag var och kollade och testade synonymer eller vad det hette , du vet.., jag tror jag hade 2 rätt ;o

2010-04-08 @ 19:53:00
URL: http://annickam.blogg.se/
Postat av: sara

hahaha, jaa högskoleprovet är verkligen ingen lek! uschusch! ;)

2010-04-11 @ 20:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0