Nysätra If;s lagfest

Var på en lyckad lagfest igårkväll
med Nysätra IF;s dam- och herrlag i Flarken!
Vi blev indelade i grupper och lekte "Så ska det låta".
-Eller vad ni nu vill kalla det!
Sång är inte min grej så jag hade redan under dagen
bestämt mig för att lösa situationen
med att supa ner mig själv, vilket jag också lyckades med.. På gott och ont!


Fick skjuts hem av Jennifer och hennes snälla broder, tack för det!
Sedan var det tänkt en efterfest i Ånäsets "ghetto"
men det blev ju inget av och tur var nog det.
Istället fick jag mig en promenad
och förfrysta händer/fötter efter prat och annat på busstation.
Men jag lever ju iaf!

Nu ska jag tjocka i mig bullar och ringa Malin,
så jag får chansen att skriva på hennes fina nya gröna bandage!


Denna bild får duga då vi inte har någon uppdaterad lagbild än!


Kommentarer
Postat av: Maaline

Du kan knappast ha varit så dragen?!

2010-04-17 @ 15:03:12
URL: http://mkbe.blogg.se/
Postat av: sara

haha nej, jag klarade mig rätt så bra faktiskt!

2010-04-17 @ 16:40:33
Postat av: Anonym

De är faktiskt GIPS! :) Och du kan få komma i morrn :)

2010-04-17 @ 20:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0