Långfredag= LÅÅÅÅNG Fredag!

Vaknade tidigt imorse (09.30) och med tanke på att jag somnade sent igår
så blev jag väldigt frustrerad.
Hur jag än vände och vred på mig så kunde jag inte somna om.. bläe.
Slog på tv:n och självklart fanns det inte mycket att se där.

Har försökt aktivera mig med städning för att få tiden att gå fortare
men nu när det är färdigt vet jag inte vad jag ska göra längre.
Borde kanske gå ut och köpa ett nytt micro-lock,
sen min lilla olycka.. men det kändes väldigt jobbigt nu för stunden.

Det är nog ingen slump att den här dagen kallas långfredag,
däremot är det första gången som jag fått känna på hur det känns att sitta hemma
och vänta på att tiden ska gå. Detta kommer att bli en låååång Fredag..



Kommentarer
Postat av: ellen thieff

synd att du inte vakknade lite tidigare då, för då var de Vi på saltkråkan =) king

2010-04-02 @ 20:11:58
Postat av: sara

haha, jag såg lite av pippi långstrump som gick på tv ;)

2010-04-03 @ 11:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0