Helgen

Kort summering av helgen;
Fredag;
- Sista dagen på lovet.
-
Försökte vara duktig och springa men det bar sig inte,
latmasken verkar ha gnagt sig in?
- Tillbringade dagen med Alle Balle!
Vi var duktiga och storhandlade inför mitt högskoleprov! HAHA, sen åt vi korv!
Jag måste säga att inom en snar framtid kanske jag börjar med något i baugetten.
< Internt skämt, som inte orkas förklara närmare!
- Fick se Angelicas "lilleman" som verkligen inte är liten längre, söt däremot! 
- Åkte till stan och la mig tidigt.

Lördag;
- Kunde inte sova bra, vaknade 1200 ggr minst. Jävla högskoleprov!
- Gjorde högskoleprovet, som gick sämst.. 
- Åt lunch på Sibylla, usch. Tur att jag iaf hade bäst sällskap! ♥
- Åkte till Klutmark och roade mig framtill klockan 01.15,
bussjäveln inte ville dyka upp. Efter det blev jag en bitter en.

Söndag;
- Åkte buss med världens suraste busschaufför som förevigt kommer hata mig.
Nej så farligt var det kanske inte.
Ett tips bara; Betala inte med en hundring om resan egentligen kosta 16 kronor!
- Kom hem till Ånäset och sov i massor!
- Spelade match mot Åkullsjön div2, förlust 7-1.
Men jag är inte bitter, inte denna gång!
Vi var duktiga, jag är stolta över oss!
En sak bara.. Är man dåligt tränad om man får träningsvärk under matchen?
Nej, det blir att sätta igång med hårdträning för min del!

Nu blir det att vila mina stackars ben
och sedan åka in till Skell, gött!






Kommentarer
Postat av: Maaline

Jag är idag lämmen i revbena, det var en "tant" som sprang in i mig!



Jag som trodde du redan höll på med stenhård träning!? ;P

2010-04-12 @ 17:46:29
URL: http://mkbe.blogg.se/
Postat av: sara

hahaha, en tant?

trodde jag med, men den verkar inte ge det resultat jag önskat ;)

2010-04-12 @ 18:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0