Felringning x24124235

Nytt telefonnummer; "Fan vad bra!" tänkte jag från början.
Nytt telefonnummer skulle innebära att jag skulle kunna tappa bort min mobil
utan att behöva bekymra mig med att fixa fram nytt nummer,
eftersom jag isf skulle kunna börja använda mitt gamla igen.

Men i det här fallet har nytt telefonnummer bara inneburit en massa felringda samtal.
Ex. Sara- Jaa, Sara?
Norsk kvinna- Hej, är det Miriam?
Haha, jag undrar vad hon tänkte där riktigt? 

Har även fått två samtal av någon Achmed som undrat om mitt nya nummer
verkligen är mitt nummer och inte någon annans(?!)
och hur jag än försökt förklara för honom så tycks han inte förstå mig!
Ikväll fick jag ett ytterliggare samtal.

Denna gång från Achmeds kompis, som också undrade om det här var mitt nummer.
När jag svarade att det var det och jag skaffat det för några veckor sedan
så skrattade han och sa att någon annan också hade det här numret.
Hur det nu kan komma sig?
Jag förklarade att jag fått det här numret av Halebop
och att de troligtvis fått fel nummer av den person de hela tiden ringer hit och söker,
men så var det tydligen inte heller. HAHAHA.
Så, Achmed... Läser du detta; "Låt mig vaaaaa..." ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0