En ytterliggare förkylning på ingång..

Sitter här i lägenheten och känner av min manliga sida.
Glömde både schampo och duschkräm till träningen idag,
som tur var tiggde jag till mig Kevins schampoflaska > AXE
nu sitter jag här och luktar/fantiserar lite om mig själv som man! ;)

Sov dåligt inatt, dvs. somnade inte förrän 02.30..
och bestämde mig sedan för att tillbringa hela dagen i sängen.
Vilket jag även lyckades med!
Träningen gick väl bra trots min sömnbrist under natten, 
dock så har min röst försvunnit nu..
Men tänkte att eftersom jag missar träningen på Tisdag
så kanske jag hinner kurera mig!

Nu ska jag försöka renbädda i sängen
och sedan fortsätta kvällen framför tv;n!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0