"En mycket bra dag"-dag

"En mycket bra dag"-dag startar med att man kliver upp 06.20.
Sedan ser man en väldigt intressant operation, lunch och IVA igen framtill 15.00.
Hann hem ett kort tag för att pusta ut och städa
(dvs. lägga allting i större/mindre högar!)


Blev tacos at my place och kladdkaka på det med mycket trevligt sällskap! ♥
Så nu är jag rund och go, vill jag lova!
Disken var dock inte att leka med men nu är den borta också som tur är.
Det enda kvarstående problemet nu är att hur mycket jag än försökt
så får jag inte bort den extrabordsskivan som vi använde till middagsbordet idag..

Yeye, anyway..

Vi såg musiktreornas avslutningskonsert på Anderstorp ikväll och det var sjukt bra!

Ah, läs och lär er hur "En mycket bra dag"-dag ska vara!
Ni kommer inte bli besvikna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0