Alla på krogen är våldtäcksmän?!

Malta - Sverige, 0-1
Ja, vad säger man.. fifan.
Vår enda räddning, Marcus Berg, tack! <3

Har suttit och tjuvlyssnat på mina "bråkiga" grannar.
Kan förklara mig..
Min lägenhet ligger ju mellan två andra och på ena sidan har vi det "bra paret",
och på den andra, ja ni fattar, det "högljudda paret".
Whatever, onödigt vetande!
Det högljudda paret satt iaf och diskuterade ikväll
och jag var bara tvungen att lägga mig i,
( blir lätt så när man sitter "isolerad" i sin lägenhet om kvällarna! )
"Problemet" i det här fallet som det verkade var att
tjejen ville gå ut på krogen med sina vänner
och killen verkade tycka att det inte var någon bra idé så han blev väl lite sne.
Och då försökte tjejen med att han kunde väl gå ut med sina vänner?
Men nejnej! Enligt honom kan man inte det om man är kille.
Som kille kan man bara gå ut om man är ute efter att ligga med tjejer,
och verkligen inte bara för att ha kul. HA!
Jaja, nu vet jag iaf hur killar tänker!
Ska komma ihåg det nästa gång jag ser killarna på krogen.

Nu blir det att se idol,
det "enda" tv-programmet värt att se på mina kanaler!
Hörs! ♥


Kommentarer
Postat av: EMA

haha...

2009-09-09 @ 22:03:58
URL: http://emmfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0