Tors- el. Ericas- dag?

Usch projektarbetet..........
Först fick vi klartecken om att vi var klara och kunde starta upp idag
men när vi sedan pratade med Eva (vår handledare)
sa hon att måste vi vänta på att Berit ska godkänna den också.
Vad fan ska Berit lägga sig i när hon inte ens är vår handledare?! orkar inte.

Jag trodde det var Fredag idag och var på superbra humör,
men det stämde ju inte särskilt bra! Vilken skitdag!

Jag och Lisa har iaf bestämt att vi ska på bio ikväll.
21.15 blir det Inglourious Basterds. 
Det blir kanonbra tror jag!
Det enda jobbiga är att den slutar 23.45 och jag är redan astrött.
Aja, får väl powernapa före filmen istället då! ;)

Ska förresten skänka ett grattis till Erica som tagit körkortet;
GRATTIS! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0