Gårkvällen med Josse

Fick med mig Josse igår istället, det var kanon!
Efter att vi tjockat i oss götta på bion så cyklade vi hem till mig.
Josse satte sig för att plugga matte,
eller jaa.. vet inte om hon pluggade så mycket hon suckade väl mest ;) haha!
Jag satte mig vid datorn och gjorde hemligheter,
< så snart kan nog alla bli vän med Josse på facebook! ;)

När vi skulle sova hörde vi iaf mina "bråkiga" grannar mysa,
men jag lyckades undvika mardrömmar ändå! Tack gode gud!
Tur att det inte varade så länge iaf..

Nu ska jag se tv och fundera ut mina middagsplaner..
Ska förresten jobba på Fredag på Dammen 18.30-23.00, nice!
Men jag ska skänka en tanke till Alexander som fyller 19 år på Fredag,
får väl bjuda in mig på tårta på lördag då? HEHE.

                                                                         Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0