Den man ligger med får bädda.. Vem ligger du med?

Hur;
Svarar du i telefonen : ”Hej, det är Saraaa…”
Tycker du om gul-bil-leken: Så länge jag vinner!
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 400 +
Mycket är klockan: 21.
Många kontakter har du på msn: 162
Spenderar du en regnig dag bäst: Hemme framför datorn/tv;n


Vem;
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där ? ”Jaja, man måste ju hitta på nått ändå ;p” / Matilda
Pratar du med just nu på msn? Yesbox.
Ringde dig senast? : Erica Granström
Pussade dig senast? Hemlis. Men bara för att ni frågade så lät jag mamma pussa på min kind nu.
Vill du kasta en sten i huvudet på? He he he..
Saknar du mest just nu? Ingen som jag vill hänga ut här.
Ska du träffa imorgon? Nysätra IF´s Damlag ska spela fotboll mot Fromheden!
Sov du med senast? Han som fick bädda min säng dagen efter (läs rubriken en gång till!) Okej,  jag skämta!
Vem fick du senast sms av?: Syster, Maria.


Ja- och nej frågor;
Cyklat utan händerna: Ja, aldrig mer!
Gråtit en hel natt: Hel natt? Nej! De första 2 timmarna? Typ.
Druckit så du spytt: Ja
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Ja, har väl alla gjort som går omvårdnad?
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja, en misslyckad..
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja, HAHAHA.
Haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: Ja, bara för att pröva på!
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Nej, men jag fick just en bild, hahaha! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0