Varför ha en manlig soulmate när man kan ha en kvinnlig?


sara      || >   tågjävel!                -susan 10år......... säger:

var glad att du inte är allergisk mot sädesvätska! ;)
JosefinHägglundGreve:} säger:
Men hur kan man skaffa barn då? :O
sara      || >   tågjävel!                -susan 10år......... säger:
vettefan :P
dom kanske gör sensibilisering ;)
JosefinHägglundGreve:} säger:
jobbigt :S
HAhahH tänk om man skulle bli gravid av det ;)
HAHAHA
sara      || >   tågjävel!                -susan 10år......... säger:
HAHAHAHAHA
JosefinHägglundGreve:} säger:
men det är ju helt omöjligt.. eller måste jag prata om blommor och bin för dig ;)
sara      || >   tågjävel!                -susan 10år......... säger:
okej! :]
JosefinHägglundGreve:} säger:
hih joo det är så att när en blomma är redo så blommar den ut. Och då kommer dom här små bina och sätter in sin tagg i blomman. det kan göra lite ont för blomman ibörjan men det går över. Sen när biet är klar med den blomman så byter dom blomma.
hehehe (A)
sara      || >   tågjävel!                -susan 10år......... säger:
HAHAHA
jag hatar bin.... :(
JosefinHägglundGreve:} säger:
jag också  :(

Inga kommentarer!
Jag vet ni gillare! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0