Tack Carl och Josefin, haha!

När jag kom hem idag möttes jag av en skriven "lapp"
..eller ja, det var väl snarare ett A4 långt..
Och jaa, vad ska man säga.
< It made my day! HAHA.

"Kära Sara!

Jag har äntligen lyckats få Josefin i säng efter att hon dränkt ditt badrum med spya (lugn bara lugn -jag har städat väldigt noga), och nu sitter jag här och äter ostbollar och chirre. Mumsigt! =)


Jag uppskattar det extra täcket -Josefin har en enasående förmåga att sno åt sig hela täcket. En egenska jag verkligen uppskattar!!! Så tack!


Nu pratar Josefin i sömnen igen garanterat ngt om Andreas. Tydligen har "alla låtar påmint om Andreas ikväll". True story.


För en förklaring, om du tycker det verkar lite snurrigt (vilket du såklart inte gör) -ring till nummer: 073 *** ** **. Han kan vara lite svår att få tag i eftersom han försvarar mig, dig, Josefin och resten av Sverige då och då, men ibland är saker eller personer:
"meant to be." "


Så tack Carl och Josefin,
det uppskattades verkligen! ♥    

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0