Plugg

Träffade Jennifer ikväll och fick pengar, HEHE.
För JA jag är fortfarande fattig..
Stod och pratade med henne i ungefär en halvtimma
ute i kylan, om allt och ingenting. Men det var trevligt!
Jag slapp plugga för ett tag och hon fördrev lite tid.
Eller hon kanske "slösade sin dyrbara tid" på mig, vad vet jag, haha.

Jag kan inte förstå varför alla lärare kommer på att allting måste vara färdigt innan lovet?
Eller jag kan ju förstå att dom vill få det gjort,
men varför kan man inte se till att man hinner göra det någon vecka innan lovet kommer?
Då slipper man ha 750 saker som ska vara klart sista veckan. Nej usch!
Ska ändå inte klaga, det kunde varit värre.
Tror bara att jag börjar känna av en liten känsla av skoltrötthet.
Men jag har gjort klart artikeln vi skulle skriva till historian iaf! JAAA! <3
Kommer att bli skönt med lov sen, vill jag lova! ;)

Imorgon hoppas jag på att vår lärare i engelska är sjuk, som i måndags.
Det skulle göra min morgondag underbar;
09.00-10.00 Historia
(10.10-11.00 Engelska) snälla Katarina, känn efter ordentligt imorgon när du vaknar!
12.20-13.20 Svenska
13.30-14.20 Religion
Måste hem till Ånäset imorgon och hämta kläder osv. innan jag drar ner till Katrineholm
så då skulle jag kunna ta en perfekt buss hem, 10.55. <3

Nu ska jag iaf, se fotboll.
Liverpool-Lyon. Tänk vad skulle jag göra utan kära TV6..
Heys! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0