Epiglottit in my ass!

Varför känns det som tyngst att börja plugga
då man verkligen måste det?
Jag fattar inte varför vi ska kunna 5 olika sjukdomar?
Eller ja okej, jag går ju omvårdnad så sjukdomar hör väl till.
Men jag fattar inte hur dom har tänkt att vi ska komma ihåg alla 5,
och jag fattar verkligen inte hur dom har tänkt
vi ska kunna ha en redovisning utan att vi ska få förbereda oss
eller utan att använda oss av något material..
En redovisning enbart genom att plugga in allt i våra små, söta hjärnor.
Herregud, hur ska detta sluta..  
Förlåt gruppen om jag suger imorgon,
men jag ska skärpa till mig,
jag lovar! ♥


Kommentarer
Postat av: ELIN

hahah, du är inte den enda som kommer att suga..

2009-10-22 @ 22:04:41
Postat av: ELIN

hahah, du är inte den enda som kommer att suga..

2009-10-22 @ 22:07:25
Postat av: elin

håller me elin! så de är nog lungt om alla gör de, då får berit se att de inte funkar.

2009-10-22 @ 23:14:55
URL: http://elinnstrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0