Dear Friend.

Det var längesen jag var såhär arg..
Att en person kan sjunka så här lågt
är helt ofattbart.
Och jag hoppas att han en dag kan inse
vilket jävla misstag han har gjort.
De människor som klarar av att vara "otrogna"
skulle jag verkligen behöva prata med.
De som klarar av att vara med någon annan
fast de vet att det är fel.
Det är människor som inte har något samvete..
För hur kan man göra något när man vet det är fel?
Hur kan man "slå av" sina känslor och sitt samvete
och inte bry sig ett skvatt om sin partner?
Känner man ingenting när man ligger där?
Inga skuldkänslor, ingenting?
Om man skulle ha känslor kanske man skulle det,
men som jag ser det är dessa människor "känslolösa".
För är det inte så;
Om jag gör något som jag känner är fel, får jag skuldkänslor och slutar?
Om man nu inte är en sådan där person,
som inte känner något alls, för någon.
Förlåt mig, men..
Det var längesen jag var såhär arg..








Kommentarer
Postat av: Matilda

sara, du är så jävla bra. <3 vet inte vad jag skulle göra utan dej.

2009-10-21 @ 23:31:57
URL: http://matildajonort.blogg.se/
Postat av: Malin

Sara, Vi måste prata <3 innan du åker ner!

2009-10-22 @ 09:14:23
Postat av: Malin

Sara, vi måste prata innan du åker <3

2009-10-22 @ 09:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0