Umeå-stan.

"Matilda och jag vi är goda vänner.
Fastän mycket olika.
Matilda är blond och jag är brunett."


I Lördags blev det shopping med Matilda i Umeå.
Hade planerat att köpa hem hela stan,
men istället blev det Matilda som gjorde det!
Jag fick iaf med mig tre par trosor och en kofta faktiskt.
Hör du det Matilda en kofta också!

Eftersom jag inte hittade särskilt mycket
blev jag lite irriterad och försökte roa mig på egen hand
med Matildas kamera som jag hittade, efter att jag genomsökt hennes väska.
Detta blev resultatet ♥:

  Ta kort på min arm sa Matilda och höll upp sin LIKBLEKA arm! HAHA. 

Killen i mitten hade stilen! Fick inget bra foto på honom framifrån bara, haha.  Matilda tog över kameran i samma stund som jag satte mig bakom ratten. Vi stannade i ett rödljus, så vi passade på att ta en  

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha göllig du är! =)

2009-11-24 @ 22:11:21
URL: http://matildajonort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0