Tillägnat alexander!

Alexander tyckte mitt förra inlägg var tråkigt
så jag fick i uppgift att skriva ett nytt inlägg
innehållande det jag alltid brukar skriva om; vardagen.
Nog för att den är lika tråkig men..
Det här är till dig, Alexander. Hoppas du blir nöjd!

Skolan har rullat på som vanligt, intet nytt på västfronten i stort sett!
Förutom att vi fick sluta 14.00 istället för 15.05.

Gick på stan med ElinS, Josse och Malin efter skolan,
skulle hitta varmare kläder, då det är iskallt på skolan..
Detta misslyckades totalt men jag fick iaf med mig;
en mascara och en TVÄTTPÅSE därifrån! haha!
Plus lite "mat" som jag handlade tillsammans med Ericas hjälp! ;)

Skulle ta cykeln hem som stod utanför skolan,
men låset hade såklart frysit ihop.. Blev att gå hem.
Så imorgon måste jag skynda mig eftersom jag inte har cykel till skolan.

Varsågod nu Alexander, håll till godo! ;)

Summer 2006 <3




Kommentarer
Postat av: alexander

kung, jag äger! :D

2009-11-09 @ 22:47:37
Postat av: Erica

men sara :) jag tycker fortfarande att du skulle unnat dig en låda juleskum! :)

2009-11-10 @ 21:11:32
URL: http://ericagranstrom.blogg.se/
Postat av: ELIN

jag gillar verkligen dendär bilden :D

2009-11-11 @ 22:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0