magsår nästa?

ojojoj..
en skoldag har gått sen vi kom tillbaka från lovet.
en skoldag?!
och jag tycker att allting redan är för mycket, hur ska detta gå..
Jag skyller det mesta på uppsatsen vi har fått i uppgift att skriva i Historia B,
varför valde jag detta?!
Nemen, faktiskt, det är rätt så intressant!
Synd bara att jag känner mig som ett ägg
varje gång jag sitter på lektionen för alla andra som är där är verkligen råsmarta!
Jaasi, bara bita i det sura äpplet och köra igång med den där jävla uppsatsen
men jag säger då det;
< min hjärna är inte gjord för denna uppgift, ge mig ett G och jag är nöjd!

HAHA. Men ska ändå inte klaga.
Pratade med syrran och deras bildlärare har gett dem en uppgift
där de ska skriva om en "praovecka" hos en konstnär och allt man får vara med om.
De har dessutom fått ett papper med saker de ska ta reda på
tex. "Hur ser det ut där du är? I vilket land? Bor du i en stad?" osv.
De ska även gärna berätta hur man bor
och det ekonomiska läget i landet, mode, musik, arkitektur osv."

Skulle bara vilja veta hur läraren tänkte där?
Vad har arbetet egentligen med bild att göra? 
Jag är då glad att jag gått ut 9:an.
Verkar bara bli värre och värre med oseriösare och oseriösare uppgifter man ska göra.. 

Men nu ska jag försöka återgå till min underbara och älskade uppsats, ses! <3

Kommentarer
Postat av: Erica

sara...vi har väl inte fått en till uppgift i historian? som jag missat? eller menar du den dära jourlistuppdraget?

2009-11-02 @ 20:46:09
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0