Ja, jag säger då det..

..fetaost är det äckligaste som finns!
Det borde inte få finnas!


Min grekiska sallad som skulle bli så himla bra idag blev lite av en fail.
Skärde några körsbärstomater/gurkbitar
och lade i svart oliver, gott!
Sedan kom jag till den där jäkla fetosten..
Jag har aldrig tyckt om den förut men tänkte att det kan ju ändras, men icke!
Min middag blev lite knaper men jag gjorde scones som jag åt,
så jag svalt inte ihjäl i alla fall! Men åt nog några mackor för mycket.

Imorgon lär det gå bättre med maten för då ska jag följa med Ellen på inackorderingsmiddag,
rätt konstigt att jag kan gå dit när jag inte ens får inackorderingstillägg?
Men nu ska jag inte klaga, gratis är gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0