Inackorderingssallad.

For ner till E4:an för att få lite mat i mig, inackorderingsmiddag med andra ord!
Ska väl inte låta så himla gnällig, för som gäst ska man vara tacksam, MEN..
..lite
besviken blev jag faktiskt när jag insåg att vi skulle få sallad.
Och när maten inte sen räcker till alla som anmält sig dit börjar man ju undra..
Jag var bland de sista att ta mat och jag kan säga att
jag hann inte ens se skymten av varken kycklingen, osten eller dressingen!
Det är fruktansvärt dåligt! Särskilt med tanke på att alla som anmält sig inte ens kom,
och man beräknar antal portioner med hur många som anmäler sig. Hm..

Jaja, jag och Ellen följdes till ica sen iaf, och jag köpte glass så jag blev glad igen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0