Helgen.

Fredag; Efter skolan var jag med Josse och ElinS,
vi gick på stan tills jag fick ont i benen!
Gick hem till mig och gjorde allt och ingenting.
Runt halv8 så blev jag utnämnd chaufför för kvällen
och körde Josse och hennes kompisar på förfest på Sörböle (?)
Åkte hem med bussen 23.10.

Trött somnade jag nästan direkt jag kom hem.
Men vaknade dock av ett samtal 03.00 av en icke-svensk.. DÖÖ!
..denne person ringde mig för några veckor sen också runt 04.00!
Skaffa ett liv, och sluta ringa mig om nätterna!
Har iaf sparat nummret under "Svara ej" nu.

Lördag;
"Hundvakt" eftersom mamma och pappa
var på någon fotbollsgala i Skellefteå och sov på hotell efter det.
På kvällen var jag med Alexander, Annicka och Kim (:
Skjutsade och hämtade syrran i becksvart mörker och halt väglag. Inte kul!

Hade en trevlig sms-pratstund med pappa efter tolvslaget;
Pappa "Har ni gått och lagt er? Det har inte vi."
Jag "Inga detaljer tack!"
Pappa "Detsamma."
Vet inte om jag borde bli misstänksam över att det hände saker på deras hotellrum
eller om jag bara ska bli paff över att han skriver något sådant till mig,
med tanke på att jag i vanliga fall inte brukar sova med någon.

Söndag; Hämtade upp Matilda på e4:an sedan gjorde vi det vanliga
< (skolkataloger, bluetooth)!
Sen drog jag på träning och Matilda fick sitta där i sin ensamhet
och lukta på svett ett tag innan Annicka kom dit.
Åkte in till stan igen 21.25.

Måste nog göra lite sjukvård.
Ryktas om att den ska in imorgon ^^.
Heys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0