Edda, kisse och sovmorgon.

Tog en simtur med Ellen tidigare ikväll.
Men höll däremot missa den.
Glömde först tiden och skyndade mig att cykla dit,
med känslan att jag glömt något and guess what..
Sara hade inga bikini-trosor med sig! Bra jobbat där!
Det löste sig hur som helst och jag kom i vattnet och jag slapp simring!
Dock blev vi omkörda av nästan varenda person
som var där och simmade men det kan ha berott på
att vi pratade mer än vi simmade.
Men det är bara en gissning?


Måste bara berätta sen att jag blev anfallen/antastad
av en kisse när jag kom hem.
Sötkissen klättrade upp längs benet på mig
och funderade nog på att bosätta uppe på mitt huvud,
medan jag höll på låsa cykeln. Gick inte skaka av den heller.
Aw, den var söt och jag ville ta med den in till mig!
MAMMA JAG VILL HA EN LITEN KISSE I JULKLAPP! <3

Imorgon blir det sovmorgon till 12.00.
Men jag hann äta upp min lunch som jag skulle äta imorgon,
efter att jag kommit hem ikväll
så jag får nog göra som Ellen tänkt och äta på skolan.
Då kan jag ju samtidigt kolla på vad jag ska prata om imorgon.
Känner mig så himla taggad på att hålla en lektion för ettorna! Eller..
Jaja, jag kan ju gotta mig med att jag bara har den lektionen imorgon :)

Nu är reklamen på tv;n slut.
Dags att gå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0