Detta blir kanonkul på alla sätt och vis...

Jag är trött, så fruktansvärt trött..
Hur ska detta gå?..

Kommit hem från Dammen.
Hade tänkt att dra en liten powernap under "middagsrasten"
som består av 30 min, men kunde inte slappna av! Crap!
Blir väl att sova under biofilmen..

Ska hoppa i duschen nu så jag inte luktar arbete
och sedan dra på mig "häckiga" kläder (Som man säger i Ånäset)
och sedan dra iväg till Lisa.
Skulle få skjuts av henne men tror jag ska väcka upp mig själv med en frisk promenad!
Skjutsen sparar jag till i natt istället! ♥

Imorgon kommer jag må som en gud!!
Eller så inte... Jag kommer att vara död.

Kommentarer
Postat av: alexander

hehehehe, skaffa en gillaknapp på bloggen kanske? :)

2009-11-19 @ 23:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0