Yesterday

FYFAN!
Detta måste göras om! <3

* Kvällen startar med att Hanna kom och hjälpte mig med håret,
 såg nästan ut som en pudel men det löste sig! HAHA
Fick även en grön present! <3 TACK HANNA ; )
Sedan kom Elin, Amanda och Elina, wiiie!
> Och tur var väl det annars hade jag och hanna bara suttit och stirrat in i väggen..
Tack vare min oförmåga att fixa dricka så tog mitt slut innan kvällen börjat så vi skickade iväg Elina och Hanna på jakt efter mer. And they made it!

*
For på Station!
- Där träffade vi några knäppisar som luktade på oss?!
- Där hade vi drink-tävling; Hanna blev nummer 1! Gratz!
- Där fick vi frågan "ost- eller skinkmacka". Hanna svarade skinka som gav oss 3 minus poäng..
- Där var allting underbart! <3

*
Max blev nästa stopp.
Beställde en kycklinghamburgare, som jag och Hanna delade på..
Nåja, vi försökte äta upp den.
Om det inte hade varit för 3 stolpskott! Okej, ursäkta! 2*
Den tredje var trevlig!
.. De andra två kallade oss dryga, medans det var dom som åt upp våran mat!
Andreas kom och spillde ut vår cola, så den fick man ju inte heller smaka... HAHA!

*Vi gick hem, (eller okej jag gick för jag blev sur och de andra sprang efter)
Vi följde Hanna en bit, sen blev det sängen med; god sömn! <3

Men nu måste jag sluta.
Sune kommer snart och då åker vi hem! : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

VILKEN TREVLIG KVÄLL ;)

måste göras om ! <3

2009-05-21 @ 12:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0