syyyck..

Sitter hemma i hemmet.
Ska snart iväg och se utvecklingslaget kick som ass!
Borde egentligen plugga.. Matte B nationella på torsdag 08.30-12.30, FYFAN!
Har även en idrottsuppgift som ska in på fredag,
vi ska skriva om en fjällvandring, kul..
Vad ska man skriva om det när vi ändå inte kommer att göra någon vandring?
Aja.

Dessutom måste jag skriva ut mitt schema och ta till Dammen,
eftersom jag tydligen kan få sommarjobba där nu.. när jag redan har ett annat..!
Det kunde hon väl ha ordnat när jag frågade henne, men nej,
då hade hon redan tillräckligt med sommarjobbare?!
HARRE, förvirrade jävel...
Skulle nog inte kunna bli mer irriterad än jag var igår då jag fick ett telefonsamtal;
- Jaa, hej! Du jag undrade om du kunde jobba på Torsdag 13.30?
* Njaaa... Alltså jag går i skolan och sen så ska jag klippa mig 16.30.
(Stället jag klipper mig på är 7 mil bort)
- Jaha okej, men du kan väl komma efter du har klippt dig?
(DUM?!)
* Hm, alltså det går nog inte så bra med tanke på avståndet.. Dessutom har jag träning på kvällen så jag kommer troligtvis att stanna där under kvällen.
- Okej, men annars så jobbar du till klockan 10.00 på fredag så du hinner ju om du vill.
(MEN JAG ÄR 18 ÅR OCH GÅR I SKOLAN PÅ FREDAGAR, FORTFARANDE!)
* Jo men då är det ju skolan också..
- Jaha, ja okej.
(IDIOT....... vad trodde du?)

Ska väl gå och fixa mig.. Blir stan ikväll.
Meet me there!


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, vars ska vi ses då?;)

2009-05-27 @ 18:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0