Welcome to the club now!

Jaasi..
*Sovmorgon imorse > 10.00, gött!
Började idé-skissa på våra projekt arbeten, wiiie..
Känns lite smådrygt vill jag lova men jag tror ändå det kommer bli hur roligt som helst!
Förklaringen till det är för att vi är några som tänkt göra en film där vi ska visa hur man "ska" arbeta inom vården
- tex. bädda säng, tvättning av patient osv. men också visa hur man arbetar ergonomiskt!
*Sedan skulle klassen på sammarbetsövningar..
och det tog typ över 1 timma att ta sig dit eftersom det var uppför i stort sett HELA vägen dit!
Fattar bara inte varför vi gör det nu i 2:an?
Det borde man egentligen göra i 1:an för att "lära känna" varandra..
Aja, jag trodde det skulle suga men så farligt var det ändå inte.

Imorgon blir det; UTGÅNG!
Känner tagget efter att jag lyssnat på; Absolute Dance Summer 2009 <3!
MEN ...måste sova så jag orkar morgondagen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0