TRÄNINGSVÄRK..

.. är precis vad jag kommer att få efter ikväll!

1. Åt middag på sub runt 6 med "Stumpen".
- HAHAHA, vi trodde att dem stängde runt 22.00 och fattade inte varför de började plocka undan allting,
förrän vi kollade på öppetiderna; Vardagar stänger dem 19.00, så ni vet!
(och även klockan) och insåg att den var några minuter över sju
och att vi typ suttit där i mer än 30 min och inte gjort någonting, förutom snackat en massa skit.
Inte undra på att dem "verkade" vilja få ut oss! ; )
 
2. Efter fetto-middagen så cyklade vi hem till mig och hängde tvätt.
Sedan drog vi ut på en liten cykeltur..
- Denna cykeltur varade i ungefär 2,5 timma och vi har i princip sett hela stan nu!
Känner att min rumpa inte kommer vara nöjd efter detta
men det är väl smällar man kan ta, så länge jag tar mig upp ur sängen imorgon är det ju lugnt!
På tal om min rumpa funderar jag på att gå upp tidigare imorgon
bara för att gå till skolan, istället för sätta mig på den där jävla sadeln igen..

Aja, nu blir det lukta på tvätten och fixa lite fika,    BYE!   : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0