skolavslutning -09

Ohyeees! Finally!
Welcome summertime! <3
Men vart fan är finvädret?
Jag vill ha solsolsol och massa värme!


Nejmen skolavslutning igår, nice!
*Började med att åka och hämta upp Josse och Robert på busstation sen blev det Landskyrkan och SOMMARLOV!
Fikade med några från klassen i stan sen letade vi min cykel, HAHA! 
Jag var helt säker på att någon stulit den på stan men det visade sig att jag hade ställt den utanför skolan..
< ett minne som en guldfisk, minst sagt!
*Sedan såg vi Jossan ta studenten! grattisgrattis!
Gick tillbaka till stan och såg på alla glad studenter skrika på scenen, nästa år då ni!
Träffade Andres x2, tyvärr var den ena bitter och dissade men..
Vi orkade inte gå till min lägenhet efter allt så vi gick på hemmakväll köpte tjockis-godis och sedan satte vi oss i ett tält utanför Team Sportia, haha.
*Åt middag på Dallas med några i klassen, ( JAJA det där är dagen på året man får äta.. hela tiden! )
Jag och Josse for sedan till min lägenhet för att byta kläder och vi fick lifta med några superglada IP-3:or i deras vagn.
Sedan kom Magnus, Jimmy, Andreas och Philip förbi.
*Gick ner till Nordanå för att spela kubb/brännboll, blev mest en massa annat också! Mys var det!
Lisa Äggman kom förbi och vi gick till kyrkholmen. Där hände allt och lite till som jag inte orkar skriva om.. < ojojoj! 
Tack vare mina hungriga medresenärer begav vi oss till Max halv 1 och sedan for vi hem, tack och lov!
Jag började jobba klockan 7 imorse..
Och kan tala om för er att med 3 timmars sömn är det tungt!
Har iaf sovit 2 timmar ikväll och snart ska jag bädda ner mig igen..

Söta drömmar, honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0