Ajax, Wc-duck, Jif..

Vaknade första gången 10.15,
måste ha drömt för jag somnade om
och kollade sen på klockan igen
och då var den 10.15 då också! ( eller så hade tiden stannat upp för ett tag? )
Usch, vaknade 13.35 andra gången och då var det hög tid att gå upp!
Hade ett missat samtal från papi och även ett gulligt sms på det
"Är du så bakis att du inte kan svara i telefon"  Tack pappa! <3 Det var jag faktiskt inte.


Har ägnat resten av dagen åt;
* nörda dator
* lyssnat på äggmans playlist på spotify
* städat...... ( vilket jag fortfarande inte är klar med...... )
+ ska hinna massa saker till innan jag ska sova ikväll!
Men nu måste jag städa klart så jag kan börja med min middag.

Hörs!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0