Utvärdering av årets julbord

Minus (-)
* Klädhängarna satt alldeles för högt upp.
Men mina 164cm nådde precis upp.. Tur att jag är lång ändå! 
* Min drömprins fanns inte där..
Inte en enda jävel i min ålder heller för den delen!
* Tallrikarna tog slut så vi fick stå och vänta på nya.
* Det saknades bestick på min plats.. :(
* Ryggstödet på min stol gick sönder.
* Lutfisken tog slut för mina päron.
* Det drog kallt från fönstret där jag satt.
* Efterrätten var antingen stenhård (chokladkakan)
eller fastklibbad på sleven (ris à la maltan)

Plus(+)
* Jag fick en ny stol och ett par bestick!
* Vi kunde åka hem tidigare för lutfisken var slut. hehe.


Slutresultat:

Ät inte julbord i Burträsk!




Kommentarer
Postat av: alexander

Slutresultat:

Ät inte julbord i Burträsk!



hehehe, hade jag kunnat säga om du bara frågat! :)

2009-12-20 @ 21:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0