Söker ni ett "eget plejs"?

Torka i hjärnan innebar att inlägget blev lite sent.
Men kan ju skylla på att jag pluggat på bra ikväll,
sen ska man ju inte underskatta tv;n heller!

Kan iaf berätta att nu ska jag äntligen skaffa en ny,
lite bättre kvalitetsmässig lägenhet!
OM...
..den inte brinner upp innan dess.
..eller, svinvaccinet som jag tidigare tagit
får den effekten att jag och resten av världens befolkning
dör innan Februari!
Men förhoppningsvis så kommer allting gå smärtfritt fram.
Har bara insett att jag nu måste gå till grannen
och be honom fixa min cykel så fort som möjligt (A) 

Så om någon är intresserad av en privathyrd lägenhetFältjägarvägen 19,
är det bara att höra av sig så får ni numret av mig!
Jag kan sköta lägenhetsvisning också om det är så, hehehee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0