Måndag.

Har kommit till min vetskap att Jossan och Carl ska till Australien i Februari,
så detta betyder att vi snart måste styra upp något!
Hör du det nu också Lisa! :)
(som jag hoppas följer denna blogg hela dan, varje da´)


Ikväll hade jag tänkt baka bullar och pepparkakor men...
Det får vänta för jag orkar inte dra till affären, typ.
Sen så måste jag väl plugga.
Har sjukvård till imorgon (Vet fortfarande inte riktigt vad vi ska kunna, men..?)
+ Prov i engelska på onsdag..
Annars är allting näst intill färdigt.
Förutom det muntliga uppsatsseminarium som jag har på måndag.. 

Nu ska jag nog försöka släpa mig till affären iaf.
Måste ju ha någon middag till imorgon kom jag på.

Kommentarer
Postat av: lisa

hela dan, varje da', babe ;)

2009-12-07 @ 21:11:28
URL: http://lisapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0