Lägenhet på Fältjägarvägen någon?

Seminariumet idag gick mycket bättre än väntat!
Förstår inte varför jag gått runt och varit nervös.
Var ju faktiskt ganska trevligt att sitta där
och lyssna på vad alla hade att säga om det arbete vi gjort. 

För övrigt så kan jag säga att det ska bli så jävla skönt
när jag flyttar från den här skitlägenheten!
Är det någon som är intresserad av den?
Hör av er och läs INTE vidare!

Min gardinstång håller på att ramla ner, IGEN!
Sen så är det sviiiinkallt nu också. 
Visserligen så är jag frusen som jag-vet-inte-vad men ändå.
Har på elementen men det är ändå bara 18 grader inne,
så nu måste jag sitta med filt för att inte få köldskador.....
Okej, så illa är det väl inte, men ni fattar grejen.
Det räcker med att det typ är 17 grader på skolan.
När jag kommer hem vill jag ha värme!


Ska nog göra mat nu.
Eller ja, göra och göra.. Ska värma upp mat i micron.
Vi hörs! Tjenis! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0