Inför ev. morgondagens julbak

Hade tänkt baka pepparkakor ikväll,
men vet inte om jag orkar längre.
Fast det är bara degen man gör ikväll
för den måste stå över natten så då blir riktiga bakdagen imorgon då!
Måste isf gå på affären och köpa sirap och vetemjöl,
kändes väldigt jobbigt faktiskt..
Hade egentligen tänkt baka med Lisa imorgon men hon fick förhinder,
undra hur jag ska klara detta själv..
Fast iofs så är jag ju inte lika dålig på att baka som MalinO,
så det går nog bra ändå! ;)

Slutade 13.00 idag.
Jag, Sofia och Malin gick på stan och letade julklappar.
Hur många jag hittade? Jaa, sisådär 0..
Blir nog teckningar av mig för hela slanten i år!
Däremot hittade Sofia sköldpaddor som hon ville köpa, haha!
Sofia har redan kommit på namn på en; Rudolf!
Undra om det kan ha göra med årstiden?

Nej nu MÅSTE jag ta mig i kragen och dra ner på affären..
Trots -15.7. Inte roligt, inte roligt..
Kommer jag inte tillbaka så har jag frusit fast,
leta mellan lägenheten och Kvantum någonstans. Heys!

Kommentarer
Postat av: erre

haha sara :)jag letar!

2009-12-16 @ 19:58:08
URL: http://ericagranstrom.blogg.se/
Postat av: MalinO

Meh, du en sak ska du veta....

Det är bara med Dig som det går dåligt att baka!

LIKS!!!!

2009-12-17 @ 08:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0