felsms.com

HAHAHA, jag tror jag dör! <3 

1.
Till: Killen
Sms: Så sjukt pinsamt. Jag tror att jag råkade fisa högt i natt när jag sov hos Tobbe.
Jag vaknade av det i alla fall.  jag skäms i hjäl. Fan skall jag göra??
Svar: Hahaha jag hörde det.

Förklaring: Skickade till min kille som jag varit tillsammans med i 2 månader.
Det var menat till min bästa vän. Jag trodde jag skulle dö när jag såg att svaret var ifrån honom och inte ifrån min vän.

2.
Till: Mamma
Sms: Vi kommer spöa skiten ur dom! Förresten glöm inte basebollsträt!
Svar: Mamma ringde upp på sekunden och frågade vad jag höll på med!

Förklaring: Vi skulle ha brännbollsturnering och jag skulle påminna min polare att ta med basebollsträet men som sagt så råkade jag slinta med knapparna och smset skickades till min mamma som självklart blev jätteupprörd!


Kommentarer
Postat av: alexander

Till: Ny kille

Sms: Gick ner och sög Jonte i går. Lukta lite anus. Fan ska man göra?

Svar: Ehh Ok? jag sa ju att jag inte hade duschat.



Förklaring: Skickade till Jonte istället för Emilia. ohhh jag kan inte tänka på det för då skäms jag.



HAHAHAHAHA

2009-12-18 @ 21:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0