slö, slapp och likgiltig..

Har idag vart på stan med Josse idag.
Som vanligt hittade jag ingenting,
men jag ska göra ett nytt försök på Onsdag tror jag.
Har iaf köpt nya strumpisar åt Lisa eftersom jag haft sönder hennes ;) 

Ikväll blir det " just chillin´ ...and killin´".
Har köpt en chipspåse också så det blir nog kanon!
Men har som börjat få lite ångest över att jag inte tränat,
på jag-vet-inte-hur-länge!
Måste nog styra upp detta!
Men har man inte gymkort blir det jobbigt
och fara ut och springa under vintern är ingen höjdare precis!
Kanske ska fixa så jag kan börja simma på Edda! (Y)

Imorgon blir det jobb på Dammen,
har glömt bort när jag börjar 
så jag måste nog kolla upp det.. Hörs!


Kommentarer
Postat av: lisa

Haha, du är som egentligen ganska knasig. Ofta man köper nya strumpbyxor bara för det :P

And btw, om du köper badkort på Edda så kanske du kan få sällskap (A)

2009-12-28 @ 21:35:09
URL: http://lisapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0