Äventyr med Lisahoe (:

Som sagt så kom Lisa igår.
Hon kom precis under mitt spel av betapet
så jag var tvungen "ge upp" och förlorade massa i rank.. ;(
Sen åkte vi till Robertsfors och där blev jag avlämnad hos Kim,
medan Lisa tog sig en prommis och fixade andra saker.

Hos Kim så såg vi den nya; "American Pie: The Book of Love" 
Så sjukt hur kassa American Pie-filmerna håller på bli..
Sen såg vi ett avsnitt av "Eva och Adam". Asbra! haha.
och spelade kort. För en gångs skull så vann jag ett spel!
Vi åkte hem i världens sämsta sikt och somnade runt 03.00

Idag så vaknade vi 08.00 och vi tog oss en sväng i Umeå.
Men kom hem ungefär lika rika/fattiga som innan.
Alla säger ju att det är tanken som räknas
och då borde det väl gälla här också;
< Vi tänkte shoppa!

Är astrött nu och funderar på att slappa framför tv;n resten av kvällen.
Fick samtal från Monica idag nämligen.
Ska vara på Nysätragården imorgon mellan 07.00-10.00,
för att kolla in de nya rutinerna innan jag ska jobba 24, 25/12. 

Så, nu är det mesta sagt tror jag. Ett långt och fint inlägg blev det också.
Vi hörs/ses och känns vid en annan dag, Heys! ♥ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0