Annandagen

Blev Station8 igår med en massa glada människor!
Höll på att frysa ihjäl på vägen hem
men ska jag jämföra med vägen dit så var det lindrigt!
Jag och Lisa fick irra omkring ett bra tag ute i kylan
och blåsten innan vi hittade till förfesten
, haha!
Och det sura var att vi gått förbi lägenheten.....
Annars var kvällen superduper!

Jossan och Carl sov i min lägenhet i natt
och vi frossade Billys klockan tre på natten igår, gött!
Somnade i soffan runt 04.00.
< (ja, eftersom det var dom som var gäster så tog jag soffan
och dessutom så passade min längd till den)

Stackars Carl skulle jobba klockan 10.00
men jag och Jossan tog sovmorgon och sov ut till 13.45!
Sen blev det pizza, haha! Men det är perfekt bakismat!
Har iaf lärt mig en sak; Ibland blir det för mycket av det goda!
Dvs. Alkohol=Huvudvärk!

Nej... Nu ska jag nog se om jag hittar någon film.
Måste dessutom efterlysa Lisas mössa... ?!
Hoppas för min gud att hon tog den igår, annars så är jag skyldig henne en!
Ska nog ringa upp henne när hon slutat jobba och fråga. Hmm..
Heys! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0