måndag

Bläe... blev tidig frukost som nu lett till att jag är hungrig
(läs; suktar efter negerbollsdeg)
FÖR JA; man får säga negerbollsdeg, NEGERBOLLSDEG!
Men nu ska jag skärpa mig och ta upp mitt nyttiga liv igen,
som varade knappt 2 månader förra gången!
Men det är tanken som räknas, eller hur?

Ska snart göra mig färdig så jag kan ta mig till affären
sen ska diskberget tas tag i....
Skulle egentligen ha åkt skidor idag men denna underbara vind skrämmer mig lite
och har dessutom blivit mer förkyld än igår
>då jag la mig med 1 rinnande näsborre men vaknade med 2 rinnande och halsont.
Loooooooove life. Frågan är varför inte livet älskar mig tillbaka?

Well..... bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0