dear ex

Visst är det roligt att jag ens orkar slösa dyrbar tid på att vara arg
på något som är på högstadienivå, men för min sinnesro....

1. Du är (läs VAR) en väldigt bra vän!
Jag trodde att fastän man skaffat tjej
så ska man kunna umgås med sina gamla men se det gick inte....
eller det konstiga är att det gick 6 månader sen vet jag inte vad som hände?
Har inte sett dig på 4 månader och hört av dig ca 5 ggr under den tiden, right?
Men det är väl så vänskap fungerar efter att man gjort slut, I guess.

2. Jag känner dig inte vilket innebär;
DU KÄNNER INTE MIG heller för den delen!
Jag förstår helt och hållet ditt tänk vad gäller
"låta killen träffa sina ex", jag har varit med om det där, jag förstår...
MEN jag förstår verkligen inte vad ditt problem är nu???
Jag ringer och frågar min fd "vän" om han vill komma förbi
och säga hej när jag var på besök hos en gemansam vän till oss,
men tydligen var det problem med att JAG var där?!
VAD FAN MENAR DU MED DET KVINNA?!
ÄR JAG ETT PROBLEM?
VAD FAN TROR DU SKA HÄNDA?!

DU SKA HA JÄVLIGT KLART FÖR DIG ATT JAG SKULLE ALDRIG
FÖRSÖKA FÅ IHOP DET MED MITT EX (DET ÄR DIN POJKVÄN!!)
JAG FÖRSTÅR INTE HELLER HUR DU KAN FÖRBJUDA
ATT HAN ENS FÅR KOMMA FÖRBI OCH SÄGA HEJ?!
VI HAR INTE SETTS PÅ 4 MÅNADER SÅ DU KAN VARA LUGN....
VI ÄR INTE ENS VÄNNER LÄNGRE SOM JAG SER DET!

PS. DU ÄR EN JÄVLA MES SOM INTE ENS KAN SKRIVA
SOM DET ÄR TILL MIG UTAN GÅR GENOM VÅR GEMENSAMMA KOMPIS,
FYFAN.... BLI EN MAN!

GAH, nu fina fisken......
nu släpper jag detta. nu blir det inga fler inlägg om dig eller henne.
jag går vidare, ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0