Sömnproblem

Sjukt mycket överskottsenergi igår!
Gick en prommis där vid 24-tiden i natt
och träffade på en pajk som jag inte riktigt gillade
*hmprf....våldtäktsman....* Dog lite där vill jag lova!

Kom hem och hade partyparty framtill att jag somnade vid 02-tiden.
Som om jag inte borde ha förstått det så ringde jobbet strax efter 07...
(sena kvällar = jobbet ringer ALLTID och ska väcka en när man är ledig!)
Somnade iaf om i 20 min; sen går min vägg-i-vägg-grannes väckarklocka igång......
Förmodar att det var väckarklockan men det var bara vibration på den
och den höll på i 15 MINUTER!
Kalla mig lättväckt men det var förjävla jobbigt och gick inte somna för fem öre,
försökte slå i väggen för att hjälpa till med väckningen men det gick ej heller....
TILLSLUT blev det tyst iaf, men då hade jag redan grävt fram mina älskade öronproppar.

Yeye, så jag somnade om och sov till 11 idag, gött!
Nu ska jag försöka vara produktiv. Skönt med 3-dagars ledighet! HEHE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0