aupairads.com

yyyyyyyyeeeey. har tidigare anmält mig som au pair på en sida.
fick i söndags ett mejl av en finsk familj om att de tycker jag passar in i deras familj. nice!

"Familjen besår av mig (mamma Liisa, 44 år), dotter (Hilda 2 år)
och mina föräldrar (Sirkka och Pentti, över 70 åriga)."
Passar ju mig som jobbar på hemtjänsten!
"Jag kan lite svenska, engelska och många andra spåk,
men alla andra I familjen pratar bara finska."
Så jävla värt med finska,
känner dock att jag inte kommer lära mig någonting av detta språk..
"Du röker inte och vi vill inte bo med någon vildsint ?partyanimal? heller. ."
FUCK, kanske inte passar där då....??

• Wish an au pair that can start 31th of December, 2011
and work until 31th of December, 2015


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0