Veckans boktips;

Dålig update jag vet...

Har bara varit upptagen och inte haft något roligt att skriva om heller så.
Har haft en underbart skön vecka iaf!
Var ledig tisdag och hann då stämma träff med JosefinS på stan för lite lunch, mycket trevligt!

Sen gjorde jag några andra ärenden där och råkade då halka in på Bokia
(av någon anledning är Bokia en affär
man alltid bara "råkar" gå in på, jävla affär......)
hur som helst. Kom hem med världens bästa bok; "50 sätt att träffa den rätte"
HAHA... låter som en desperat Sara Aronsson
men det är ingen "råd och rön"-bok utan en roman!

Sjukt humoristisk bok iaf och halva grejen är att jag känner igen mig
så jävla mycket i den, exempelvis;

"För några dagar sedan påbörjade jag en ordentlig städning av sovrummet,
något som inbegrep följande steg:

1) plocka upp allt från golvet och lägga det på sängen
2) hänga upp två plagg i garderoben
3) bli less
4) gå ut
5) komma hem i behov av att sova
6) slänga ner allt från sängen på golvet igen

I slutändan tryckte jag helt enkelt in allt jag äger
i skrubben i hallen och dammsög av det värsta."

Ni som känner och har varit hos mig vet nog vad jag menar
>min älskade garderob i hallen med 294 klädesplagg!

Yeye. Nu ska jag vänta på bussen som går 22.50 från Ånäset
så jag kan fånga dagen imorgon!
Är ledig och jäklar i min låda vad jag ska vara duktig! Heys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0