Sligo

Det är inte roligt längre....
Har ny befunnit mig i sligo sen kl halv ett och planerar nu på dra härifrån!
Bussen går kl fem och jag lääääängtar!
Har hittat tre sunkiga vandrarhem som jag VÄGRAR ta in på;
1. White house hostel
Litet sunkigt hus, de enda människorna jag såg var ägarna och den ena verkade inte ha alla chips i påsen,
det luktade gammalt och jag kände lite såhär "nej jag har bättre saker för mig än att bli våldtagen ikväll så.... Hejdå"
-tackar mamma som ringde upp så snabbt när jag skickade mitt kris-sms!

2. Harbour hostel
Sunkigt! Långt 15 min iväg från stan i ett industriområde,
"nej jag tror jag gärna vill att folk ska höra mig skrika om det skulle bli så att jag blev styckmördad"

3. Railway hostel
Stängt.

Nej och har inte tänkt ta in på hotell så hejdå sligo....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0