"Det är alle och hans.... eh.. ex! ...Eller vad det nu är"

Var förbi mormor igår, hon berättade om sina problem
som inte verkar vara så jättestora men desto roligare än många andras!

Mormor;
 Ja ** har då blivit så förvirrad!
Jag skulle klippa mig och då kom ** och ville följa med.
Jag frågade henne om hon beställt tid, det hade hon inte.
Talade om för henne att det måste hon göra, för frisören kan ju inte
permanenta mig och samtidigt klippa henne.

Senare ringer ** upp mig och säger att hon inte kunde bli klippt samtidigt som mig,
vilket jag redan sagt. Men hon fick en egen tid på Fredag 8.30 sa hon.
Det var Torsdag då hon ringde till mig och berättade
så jag frågade ju henne om det var Fredag imorgon hon skulle bli klippt?
Då svarade hon "ja eller nja, kanske, jag minns inte".

Jag ringde då till frisören för att höra om ** skulle klippa sig Fredag 8.30?
Men det skulle hon inte, utan på MÅNDAG.
Jaja, jag ringde upp till ** och sa det, att det var på Måndag hon skulle klippa sig
och att jag kunde följa henne dit om hon kom förbi mig klockan 8 på Måndagen.
DU TROR INTE HON KOM TILL MIG IDAG KLOCKAN 8 IAF?!

HAHAHA, jag kunde inte hålla mig. Snacka om problem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömde skriva om dina 25 gånger du skämde ut dig!

2011-05-28 @ 18:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0