Meddelande från en fd. magsjukling.

Jag kan nästan se det komiska i det hela
och jag förstår om många inte tror att jag varit sjuk
men sanningen är att jag fick magsjuka exakt 3,5 timma efter förra inlägget skrevs.
Och det var INTE bakfylla.

Har legat i Ånäset för att få kurera mig ordentligt
men måste säga det varit dålig uppassning här hemma
med tanke på att båda föräldrarna jobbat.. Nåväl.
Nu är jag frisk hoppas jag. *Peppar, peppar*
Ska bara försöka få i mig lite mat så jag börjar orkar någonting och inte bara ligga och sova.
Har räknat ut att jag snittat 16-17 timmar 
sovandes de två senaste dygnen.
Rekord!

---
Samt ett litet meddelande till Jossan om hon inte läst svaret hon fått;
Jag har anmält dig dit Jossan så om det någon gång ringer ett 08-nummer
så svara för guds skull!

.
Nu dags för eventuell frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0