Jag är inte rasist..

.. jag tycker bara att det ibland
blir jobbigt med efterblivna turkar.

Åt på pizzerian i Ånäset med Maria och Matilda igår.
Beställde en Batman men pizzaturken kom med en Bahamas,
som dels var en "vuxenpizza" och dels hade mer saker på.
TROTS att han dubbelkollade vad vi beställt
medan han stod och bakade pizzorna.

Tänkte vara snäll och säga till att jag fått fel pizza
så inte någon annan skulle få min minipizza Batman istället för deras Bahamas.
Sara- Ursäkta, jag tror jag fick fel pizza.
Jag hade beställt en Batman och det här är en Bahamas.
Pizzaturken- Ja, jag ser att det är en Bahamas?
Sara- Jaa? Och det hade jag ju inte beställt. Jag skulle ju ha en Batman.
Pizzaturken- Jaha förlåt!

Efter ett tag kommer äntligen min pizza, men inte till mig nejnej.
Pizzaturken- Nu, en Batman?
-Ställer pizzan bredvid Matilda och tittar på henne-
Sara- Ja, det var nog min..
Pizzaturken- Jaha, var det din!

JAA det var min!
Det var jag som sa att jag fått fel pizza och skulle ha en Batman
och jag är den enda i bordet som inte har en tallrik med något att äta!
Jävla tomteturk...

Kommentarer
Postat av: Malin

Därför som man dissar pizzan i Å och äter i Lövånger! lätt värt pengarna!

2011-01-09 @ 22:54:44
URL: http://ingetstorstadsliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0