"Jag är inte arbetslös. Jag är mellan två jobb!"

Har börjar klättra på väggarna..
Vad fasen gör allt folk om dagarna?
Fick ju min inskolning på Miljöhuset och fick även jobba där; 2dagar förra veckan.. Kul.
Känner att ska detta fortsätta så dööör jag snart...
Jag måste aktivera mig på dagarna men med vad?

Fick iaf ett lyckligt samtal tidigare idag;
Ska hoppa in och jobba på dagis imorgon 08.00-15.00 och Torsdag 09.00-17.30.
Det är ju jätteroligt att de ringde sådär utan vidare eftersom jag inte ens varit där
och pratat med dem eller så men Ånäset är ju iofs väldigt litet också!
Men sen är det helt tomt i min kalender. Haha, tragiskt med en kalender utan något i!

Nej jag måste sätta mig och se över mina arbetsplatser lite mera.
Behöver något "bättre" än att springa runt och vikariera på 4 arbetsställen samtidigt..  
SÅ om någon har något tips på jobb, hör av er! Tack.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv; Haha ja, jag vet. Så kan det gå när mästerfotografen har varit framme!

2010-09-07 @ 21:41:00
URL: http://matildajonort.blogg.se/
Postat av: Sofia

det ar bara att du tar en luftmadrass och kommer!

2010-09-07 @ 23:21:07
URL: http://bunnyhoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0