Snowman was here 12.15

Fint väder idag och jag kunde inte vara på bättre humör!
Har dessutom varit duktig och skottat bort snö som pappa skottat ner från taket.
Har även "letat skatten" med hundi.
(Grejen går ut på att man gräver i snön
och skriker uppspelt till hunden att han ska gräva fram skatten!)
Dessvärre så gick grannen förbi och jag tror inte han såg att hunden var med mig i snön,
så nu tror väl han att jag borde läggas in snarast..
Yeye, ni ser väl om jag är kvar här imorgon!

Har även fått gräva fram pappa ur en buske efter att han ramlat från taket.
Hörde någon grymta på baksidan och sedan ropade någon mitt namn,
jag springer dit och det visar sig att pappa då ramlat från hustaket och ligger i en buske.
HAHAHA!

Han har verkligen tur ibland måste jag säga och det är jag glad över!
Ville hämta kameran och ta en nice pic men det fick jag inte..
Så ni får leva på fantasin och själva skapa en bild!

Jaja..
Nu blir det ta igen lite sömn.
Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0